צילומי תדמית לעורכי דין – באילו מקרים זה יכול לשרת אתכם ואיך עושים את זה נכון?

תוכן עניינים

צילומי תדמית הם חלק בלתי נפרד מתהליך קידום, שיווק ופרסום של עסקים, בעלי מקצוע ובפרט עורכי דין המבקשים לשווק את עצמם לקהל הרחב או לקהל ספציפי אותו הם מבקשים לייצג.

צילומי תדמית משמשים לצרכים שונים, כאשר לעיתים מדובר על תמונות ספציפיות שילוו את המשרד בכל פרסום ולעיתים הוא יבחר להשתמש בתמונות שונות, בהתאם לצורך ולאופי הפרסום הרלוונטי. בכל מקרה, בעת צילומי תדמית נהוג לייצר סטים של תמונות, מתוכן אפשר לבחור במה וכיצד להשתמש.

כאמור, צילומי תדמית נועדו לשרת את המצולמים לצורכי פרסום, שיווק, קידום ולצרכים נוספים. למשל, צילומי תדמית לעורכי דין נועדו לספק להם תמונות בהן יוכלו להשתמש, בין אם זה במוצרי דפוס, בין אם זה בשלטי חוצות, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ובמקומות אחרים. זו אחת הסיבות מדוע הצילומים חייבים להתבצע על ידי איש מקצוע, צלם שיש לו ידע וניסיון בתחום, לא רק בהיבט של צילום אלא באופן ספציפי בהיבט של צילומי תדמית.

צילומי תדמית לעורכי דין ובכלל, אינם דבר פשוט. ישנם אנשים שלא יודעים איך לעמוד מול מצלמה, מרגישים נבוכים, מתביישים, מתקשים להציג את עצמם כמו שהם אמורים בצילומים מסוג זה. צלם תדמית מקצועי, יודע איך להוציא את זה מהם במטרה להפיק תמונות ברמה הגבוהה ביותר.

 

איך לבחור צלם ואיך יוצרים צילומי תדמית

לפני שניגש לשאלה, איך מבצעים צילומי תדמית ברמה גבוהה, יש לבחון תחילה את השאלה איך בוחרים צלם תדמית עבור משרד עורכי דין.

התשובה לכך מתבססת על 3 נקודות עיקריות:

1.תיק עבודות, בדגש על צילומים עם משרדי עורכי דין או משרדים בתחומים אחרים.

2.כימיה אישית עם הצלם ותחושת הנינוחות שהוא מעביר.

3.שיחה עם הצלם בשביל להבין איך הוא מצלם, איך הוא רואה את הצילומים, מה החזון שלו ובעיקר, האם הוא מבין מה אתם מצפים ומה אתם צריכים.

צילומי תדמית צריכים להתבצע באזור הנוחות של המצולמים. במקרה של צילומי תדמית לעורכי דין, מוטב שהם יתבצעו במשרד, כך המצולמים ירגישו בנוח והצלם יוכל לתפוס רגעים אמיתיים, ולייצר תמונות אותנטיות שיעבירו היטב את המסר אותו בעלי המשרד רוצים להעביר.

מעבר לכך, הצילומים צריכים להתבצע באווירה טובה, נעימה, הם צריכים להיות מבוססים על רעיון מסוים ובאופן טבעי חשוב שזה ייראה מקצועי אך יחד עם זאת רצוי שהמסר שיועבר דרך התמונות יהיה שמדובר במשרד של עורכי דין שהם חברים, משפחה, שיודעים כיצד ליצור קשר טוב עם הלקוחות שלהם, לא רק על בסיס עניין מקצועי אלא מעבר לכך.

חשוב שהלקוח ייראה את התמונות ויוכל לבחור מתוכם במה להשתמש. גם כאן, הידע והניסיון של הצלם יכולים לעזור לו בשביל לבחור את התמונות הנכונות לפרסום.

צילומי תדמית