איך לבחור רהיטים נכון ולשלב אותם בבית

תוכן עניינים

התאמת הרהיטים לסגנון הבית

לפני בחירת רהיטים חדשים חשוב לחשוב על הסגנון ואופי הבית. האם הסגנון הוא מודרני, קלאסי, כפרי או אקלקטי? שילוב נכון של רהיטים חדשים עם הסגנון הקיים ייצור מראה הרמוני ואסתטי.

 

בחירת סלון מעוצב ונוח

הסלון הוא לב הבית ולכן רכישת סלון איכותי ומעוצב היא השקעה חשובה. חשוב לבחור סלון נוח עם כריות תמיכה איכותיות. כדאי לשלב ספה גדולה וכורסאות בגודל וצבע משלימים. סגנון הסלון צריך להתאים לשאר הבית.

 

בחירת מיטה זוגית איכותית ומרווחת

המיטה היא רהיט מרכזי בחדר השינה וחשוב שתהיה נוחה ואיכותית. מיטה זוגית צריכה להיות מרווחת וארוכה דיה לזוג. כדאי לבחור מזרן אורתופדי ושילוב של ראש מיטה ומסגרת איכותיים. גם כאן חשוב שהסגנון יתאים לשאר החדר.

 

שילוב הרהיטים עם פריטי דקורציה

בנוסף לרהיטים הגדולים, חשוב לשלב פריטי דקורציה כמו וילונות, שטיחים, נברשות וכדומה שישלימו את המראה ויקשרו בין הרהיטים השונים. כדאי לבחור פריטים בסגנון, צבעים ודוגמאות תואמים.

 

תאורה מתאימה לאווירה

תאורה היא אלמנט קריטי ליצירת אווירה. יש לבחור נברשות, גופי תאורה ועוצמות תאורה מתאימים לכל חלל. בסלון מומלץ על תאורה חמימה ובחדר שינה תאורה עדינה ורכה יותר.

 

מיקום נכון של הרהיטים

לאחר בחירת הרהיטים עצמם חשוב למקם אותם נכון בחלל כדי למקסם ניצול מקום ותנועה נוחה. יש לוודא מעברים פנויים מספיקים ויש למקם פריטים משלימים כמו שולחנות צד בצורה תואמת.

בחירה נכונה ומיקום הולם של רהיטים הם המפתח ליצירת אווירה נעימה וביתית בכל חלל. עם תכנון מוקפד וטעם אישי ניתן ליצור בית מעוצב המשקף את אופי הדיירים.

מיטה זוגית